گيفت كارت آيتونز اپل گيفت كارت آيتونز اپل .

گيفت كارت آيتونز اپل

دريافت رايگان گيفت كارت آيتونز اپل

اگر از كاربران گوشي‌ها و محصولات شركت اپل باشيد احتمالاً تابه‌حال پيش‌آمده كه بخواهيد از اپ استور(App Store) و يا آيتونز(iTunes) برنامه‌هايي را خريد كنيد. با توجه به مسئله‌ي كهنه‌ي بگير و نگير تحريم‌هاي آمريكايي عليه كشور عزيزمان ايران، براي خريد از اپ استور و آي تونز نياز به استفاده از گيفت كارت(Gift Card) پيدا مي‌كنيد كه به شما اجازه مي‌دهد بدون داشتن اطلاعات مالي مانند كارت اعتباري معتبر در آمريكا،حساب خود را شارژ كرده و از آيتونز و اپ استور خريد كنيد.

گيفت كارت‌هاي اپل يعني آي تونز و اپ استور را مي‌توان از طريق وب‌سايت‌هاي واسط خريد گيفت كارت ازجمله giftgift.ir خريداري كرد. اما هميشه خريد گيفت كارت، راه‌حل به دست آوردن آن نيست و با توجه به انبوه برنامه‌هاي قابل خريداري در اپ استور و آي تونز احتمالاً ازنظر اقتصادي برايتان كمي سنگين تمام شود. به همين منظور روشي را به شما معرفي خواهيم كرد كه مي‌توانيد به‌وسيله‌ي آن گيفت كارت رايگان آيتونز دريافت كرده و براي خريدهايتان از اپل، از آن بهره ببريد.

هميشه وب‌سايت‌ها و برنامه‌هايي توسط توسعه‌دهندگان توليد مي‌شوند كه داراي قسمت‌هاي رايگان و يا هديه براي كاربران مي‌باشند و يا به شكلي منافعي غيرمستقيم از اين نوع برنامه‌ها مدنظر اين توسعه‌دهندگان است. يكي از بهترين و كاربردي‌ترين برنامه‌هاي ارائه‌دهنده‌ي گيفت كارت رايگان آيتونز، اپليكيشن Free My Apps مي‌باشد.

روش و سياست اين اپليكيشن براي ارائه گيفت كارت رايگان به كاربران به اين صورت است كه با نصب سريع و راحت اين اپليكيشن و دانلود برنامه‌هاي پيشنهادشده توسط آن، امتيازاتي را دريافت مي‌كنيد و وقتي به سقف امتياز برسيد قادر خواهيد بود امتيازات جمع شده‌ي خود را به گيفت كارت تبديل كنيد و آن را بلافاصله دريافت كنيد.
آموزش استفاده از Free My Apps در آيفون(iPhone)، آي پد(iPad) و آي‌پاد(iPod)

از طريق مرورگر سافاري(safari) خود وارد اين لينك شده و سپس اقدام به نصب برنامه نماييد.

گيفت كارت رايگان free my apps

پس از نصب اوليه پروفايل برنامه بر روي گوشي، اين اپليكيشن خود، يك برنامه را به شما معرفي مي‌كند كه با كليك بر روي آن پس از انتقال به اپ استور مي‌توانيد اقدام به نصب آن نماييد و پس از نصب آن برنامه و اجراي آن به مدت ۳۰ ثانيه و مراجعه دوباره به برنامه گيفت كارت رايگان Free My Apps در اصطلاح برنامه فعال‌شده و اپليكيشن هاي ديگري را براي كسب امتياز به شما معرفي مي‌كند و ساير منوهاي آن فعال مي‌گردد.
برنامه گيفت كارت رايگان

برنامه گيفت كارت رايگان

پس از فعال شدن برنامه روند دريافت امتياز به‌سادگي قابل انجام است، بدين منظور برنامه‌ي Free My Apps را اجرا كرده و از ليست اپليكيشن هاي معرفي‌شده در بخش پشتيبان‌ها يكي را انتخاب نموده و با كليك بر روي آن، آن را از طريق اپ استور نصب نماييد. پس از اتمام نصب اپليكيشن، آن را به مدت حداقل ۳۰ ثانيه اجرا كرده و در آن بمانيد، سپس با خروج از برنامه مي‌توانيد بازگشته و حساب خود را چك كنيد و خواهيد ديد كه امتياز آن اپليكيشن به‌حساب شما افزوده‌شده است و شما قادر خواهيد بود پس از دريافت امتيازات لازم، اين امتيازها را به گيفت كارت رايگان معتبر تبديل كنيد.

در حال حاضر امتيازات اين اپليكيشن ۳۰۰ به ۱ است يعني، هر ۳۰۰ امتياز برابر ۱ دلار ارزش دارد و جالب است بدانيد كه حتي ۱ دلار نيز قابل‌تبديل به يك گيفت كارت يك‌دلاري مي‌باشد.

همچنين روش‌هاي ديگري براي دريافت امتياز وجود دارد كه يكي از آن‌ها روش دعوت از دوستان با استفاده از لينك ارجاع مي‌باشد كه با استفاده از اين روش براي هر شخص دعوت‌شده توسط شما در برنامه ۲۰۰ امتياز گيفت كارت دريافت خواهيد كرد كه پس از ۲۴ ساعت به‌حساب شما واريز خواهد شد.
آموزش تبديل امتيازات به گيفت كارت رايگان

در بالاي صفحه Gift را انتخاب كنيد تا وارد صفحه هدايا شويد سپس مي‌توانيد از بين هداياي مختلف هركدام را كه مايل بوديد انتخاب كرده و امتياز خود را به آن تبديل كنيد. به همين سادگي!


برچسب: ، آموزش دريافت گيفت كارت مجاني آيتونز، خريد گيفت كارت آيتونز اپل، خريد گيفت كارت باارزان ترين قيمت، گيفت كارت اپل، گيفت كارت رايگان آيتونز،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۰۶:۵۰ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :